Sambungan Intro

Jumat, Maret 01, 2013 0 Comments A+ a-

Assalamu’alaikum sahabat-sahabat terbaikku, apo kaba kawan disinan? Lai masih sihaik juo kan? Masih takana jo Kiy kan? Kiy yang samo baraja di SMA dulu, yang acok dikecekan mirip Ibuk Mazaya, yang rutin remedi matematika samo fisika, yang pernah kawan2 tungokan ka tabek dakek kantin A’Cemilan pas ulang tahun (malu bana Kiy waktu tu lah, urang sadang rami-raminyo di kantin), masih ingek kan?
Giko kawan a, Kiy ado masalah, Kiy nio curhat jo kawan–kawan sadonyo bia masalah Kiy jadi ringan. Iko bukan berarti Kiy nio bagi-bagi masalah jo kawan-kawan, tapi cuma nio buek perasaan Kiy tanang sajo. Tu bia kawan-kawan tau tentang kondisi Kiy kini.
Patang Kiy didatangi dek keluarga si-X , tau ndak tujuannyo apo kawan?  NIO MELAMAR KIY. Orang tuo Kiy setuju. Tapi Kiy alun nio berumah tangga lai doh. Sabananyo indak ado nan salah jo si X-tu do. Inyo ramah, sopan, berwibawa, lah punyo karajo pulo, sebagai general manager di perusahaan apanyo di Banduang. Lulusan jurusan Manajemen Pemasaran, Monash University, Australia. Apanyo kini sadang sakik-sakik. Jadi nio manggendong cucu sebelum ajalnyo tibo. Baa menurut kawan-kawan tu?
Kiy bukannyo nio malawan kecek urang tuo. Tapi taruih tarang Kiy alun sanggup jadi seorang istri lai, Kiy masih nio menuntut ilmu jo mengabdi samo masarakat di sekitar Kiy. Patang tu Kiy ngecekan pikia-pikia dulu. Bantuaknyo si-X tu berharap besar. Apanyo dakek lo jo apa Kiy, kecek Apa Kiy apa si-X tu samo jadi Pasukan Garuda untuak PBB dulu. Baa menurut kawan tu? Mokasih yo kawan.

Salam Hangat sahabatmu, Lisa A. Tindinsky

1.      Turuti saja apa kata orangtuamu, ridha Allah ada pada ridho orang tua.
2.      Menikahlah bila sanggup ukhtiy.
3.      Ikuti kata hatimu karena kamu yang akan menjalaninnya.
4.      Untuk saya saja lah si-X itu.
5.      Pucuk di cinta ulam pun tiba. Jodoh tak akan kemana.

“Itulah barangkali jawaban yang akan muncul dari mereka, kalaupun tidak persis, pasti intinya sama. Lagipula, Kiy sudah lama tidak mengontak mereka.” Lisa mengurungkan niatnya untuk mengirim surel itu ke teman-temannya, ia telah menaruh asumsi temannya tidak akan begitu membantu.
Akhir-akhir ini, setelah peristiwa lamaran itu terjadi perubahan yang cukup drastis pada diri Lisa. Ia sering terlihat murung. Tubuhnya tak seaktif dulu lagi. Sekarang ia sering menyendiri di kamar. Berteman dengan benang warna-warni yang kusut, sekusut perasaannya. Tidak. Tidak. Perasaannya ternyata kini lebih kusut lagi. Saat ada sms ajakan dari Vina untuk bermain basket di lapangan kantor camat pun ia menolak. Alasan yang kurang masuk akal, mengobati kucing yang tertusuk duri-lah, memberi oli pada engsel pintu dan bahkan menyulam, pelajaran muatan lokal yang kurang diminatinya saat SMA. Ia sedang tidak mau keluar rumah. Enerjik, hobi basket, dan hobi membacanya sedang bertualang jauh dari dirinya. Sekarang, paras cantiknya tampak menua. Biografi Siti Khadijah, Margaret Tatcher, Cory Aquino, Lady Diana dan Kartini yang biasanya menjadi pengantar mimpinya kini dibiarkannya berdebu, tak terjamah di sudut kamarnya. Untuk sementara ia sedang ansos, anti sosial.
***